• Drzwi wejściowe

    Drzwi zewnętrzne

    Zasadniczym celem działalności naszej firmy są aluminiowe drzwi zewnętrzne. Na stanie naszego magazynu dostępnych jest wiele kolorów i wzorów drzwi wejściowych. Klient ma możliwość dopasowania drzwi do wcześniej zakupionych okien lub też drzwi do garażu. Drzwi wejściowe dostępne w naszym ...

  • Kubki reklamowe

    Kubki reklamowe

    Ceramiczny kubek reklamowy jest dość często spotykanym wyrobem służącym reklamie. Kubki z firmowymi nadrukami ogólnie służą do gaszenia pragnienia, lecz nie tylko, gdyż dość często odgrywają też całkiem odmienną rolę, gdyż służą do celów reklamowych. Jest to zwykle dość proste do urzeczywistnienia w ...

  • Kubki reklamowe

    Kubki reklamowe

    Kubki z firmowymi nadrukami ogólnie służą do gaszenia pragnienia, lecz nie tylko, gdyż dość często odgrywają też całkiem odmienną rolę, gdyż służą do celów reklamowych. Jest to zwykle dość proste do urzeczywistnienia w działaniu, bo zwykle wystarczy normalny kubek wyposażyć w odpowiednio zaprojektowany slogan reklamowy. ...

artykuły w kategorii "inne formy reklamy":

Rodzaje reklam » 12.03.2012

Rodzaje reklam

Istnieją różne sposoby reklamowania firm, działalności, produktów czy usług. Omówimy tutaj te rodzaje reklam, które są najczęściej stosowane, mają największy zasięg i wykazują się największą skutecznością reklamową. Pod względem zasięgu najważniejsza jest reklama telewizyjna, podobna do niej jest reklama filmowa. Duży zasięg ma także reklama radiowa i reklama prasowa. Ze względu na skokowy rozwój technologii multimedialnych i internetu, reklama prasowa z roku na rok traci swoje znaczenie na rzecz innych rodzajów reklam, które wykorzystują stworzone dla nich najnowocześniejsze technologie. Reklama prasowa wprawdzie nie stoi w miejscu i także oprócz klasycznych drukowanych reklam dołącza do gazet i czasopism różne gadżety reklamowe, głównie płyty CD lub DVD z filmami i grami, czasami kubki reklamowe, jednak szeroka dostępność filmów i gier w internecie powoduje coraz mniejsze zainteresowanie tymi dodatkami, szczególnie, że zwykle za wydania ... zobacz szczegóły wpisu »

Reklama radiowa » 12.03.2012

Reklama radiowa

Początki radia sięgają roku 1894, kiedy to niezależnie od siebie Nikola Tesla i Guglielmo Marconi po raz pierwszy wykonywali doświadczenia z przesyłaniem wiadomości na odległość za pomocą fal radiowych. Jednakże nadawanie audycji radiowych rozpoczęto dopiero w latach dwudziestych XX wieku. Od razu pojawiły się pomysły aby radio wykorzystać nie tylko do celów informacyjnych i rozrywkowych, ale także reklamowych. Obecnie, kiedy upowszechniła się telewizja i internet, radio straciło na znaczeniu, ale wiele osób podróżujących samochodem słucha radia nawet kilka godzin dziennie. W radiu emitowane są listy najlepszych przebojów, co godzinę można wysłuchać najświeższych wiadomości dotyczących wydarzeń w kraju i na świecie, a także wysłuchać aktualną prognozę pogody. Radio bardzo dobrze nadaje się do wykorzystania go do celów reklamowych. Można pomiędzy programami reklamować różne towary i usługi. Oczywiście reklama radiowa jest trudniejsza w ... zobacz szczegóły wpisu »

Reklama telewizyjna » 12.03.2012

Reklama telewizyjna

Telewizja dla wielu osób kojarzy się głównie z reklamami i to z reklamami najbardziej irytującymi ze wszystkich rodzajów reklam. Problemem są ciągnące się bloki reklamowe, z reklamami powtarzającymi się dziesiątki razu dziennie. Najbardziej denerwują reklamy nadawane w trakcie filmów, kiedy film zostaje przerwany w najciekawszym momencie, aby nadać blok reklamowy. Większość ludzi oglądających telewizję zapytana czy reklama telewizyjna ma na nich jakiś wpływ, odpowiada, że taka reklama wcale na nich nie działa. Tak jednak nie jest. Reklama telewizyjna jest najdroższą formą reklamy. Zrealizowanie trwającej kilkadziesiąt sekund reklamy to wydatek co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych. Wyświetlenie 30-sekundowego spotu kosztuje od kilku do kilkudziesięciu tysięcy w zależności od pory dnia i od sąsiedztwa innych programów. Czas antenowy osiąga najwyższe ceny przed ważnymi wydarzeniami sportowymi, kulturalnymi i politycznymi, kiedy oglądalność ... zobacz szczegóły wpisu »

Reklama prasowa » 12.03.2012

Reklama prasowa

Jeszcze kilkanaście lat temu reklama prasowa była potęgą. Codzienne gazety i czasopisma były kupowane i czytane przez wszystkich i dlatego był to idealny nośnik dla reklam. Niestety koszty papieru, druku, transportu i dystrybucji tak poszły w górę, że wzrastające ceny gazet i czasopism spowodowały odpływ czytelników. Bardzo dużą konkurencję dla gazet stworzył internet. W internecie najnowsze wiadomości pojawiają się znacznie szybciej niż w gazetach. Tak więc czytelnictwo gazet i czasopism spada z roku na rok, a zwiększa się ilość osób korzystających z internetu. W związku z tym następuje przesunięcie miejsca, gdzie są zamieszczane reklamy, coraz mniej jest reklam w gazetach, a coraz więcej w internecie i telewizji. Jednakże reklama prasowa nie straciła całkowicie racji bytu. Telewizja i internet są dla ogółu, wiadomości i reklamy tam prezentowane są tak skonstruowane, aby dotrzeć do jak największej ilości odbiorców, z reguły odbiorców mało ... zobacz szczegóły wpisu »