Kubki reklamowe 10.02.2012

Kubki reklamowe z nadrukiem

Jest wielce prawdopodobne, że każdy z nas posiada kilka kubków, a przynajmniej jeden ulubiony kubek reklamowy w swoim domu lub biurze. Wiele badań sondażowych wykazało, że ponad 75 % ludzi uważa, że jest sens produkować tego typu gadżety reklamowe, gdyż są one bardzo przydatne w codziennym życiu. Są one wyśmienitym i skutecznym narzędziem marketingowym. Kubki reklamowe mogą być produkowane z różnych materiałów takich jak: ceramika, szkło, metal, czy też odpowiednie gatunki tworzyw sztucznych. Różne wzory kubków są przeznaczone dla różnych grup docelowych. Nowoczesny design jest odpowiedni dla osób młodszych. Z kolei dla rodzin idealne będą kubki z jakimś wesołym, przyjemnym akcentem. Jest oczywiste, że dostarczony projekt będzie zmieniany w zależności od grupy docelowej, dla której będzie przeznaczony. Kubki mają też wady, choć jest ich znaczni mniej niż zalet. Jedną z takich wad jest ich powierzchnia, na której umieszcza się nadruk. Niestety kształt kubka jest w większości przypadków zaokrąglony (choć bywają też kubki o przekroju kwadratowym) przez co niektóre projekty mogą okazać się po wydrukowaniu niezbyt nieczytelne. Następnym ograniczeniem jest liczba dostępnych kolorów, które można nadrukować. W przypadku kubków reklamowych ważne jest, aby nadruki na powierzchni kubków były trwałe oraz odporne na gorące napoje oraz płyny i inne środki czyszczące używane w zmywarkach. Ostatnio pojawiła się nowa interesująca technologia w dziedzinie nadruku. Dzięki tej technologi istnieje możliwość ujawniania nadruku w zależności od temperatury. Kubki reklamowe produkowane są w tak dużej gamie kolorów, że jeśli tylko zajdzie taka potrzeba można zrezygnować z najczęściej spotykanych, tradycyjnych kubków w kolorze białym, na rzecz pełnej kolorystyki na zewnątrz tego gadżetu reklamowego. Nowoczesne technologie, dostępne także w Polsce, umożliwiają zapewnienie żywych kolorów kubka, wysokiego połysku, czy też matowej powierzchni. Ważnym czynnikiem, który należy brać pod uwagę przy wyborze wzoru kubka jest zagadnienie, co taki kubek reklamowy z nadrukiem powinien przekazać potencjalnemu klientowi. Nie zawsze tak jest, że więcej znaczy lepiej. Jak to należy rozumieć? Jeśli na przykład logo promowanej firmy jest dobrze rozpoznawalne przez ogół ludności, można przyjąć, że nie ma potrzeby umieszczania na kubku żadnych dodatkowych informacji o firmie. Dzięki temu można tym sposobem ograniczyć koszty na różnego rodzaju napisy i dodatkowe kolory, bo logo firmy i tak zostanie rozpoznane przez ogół użytkowników takiego kubka. Jest to szczególnie ważne, gdy promowana firma prowadzi interesy w różnych krajach. W ten sposób można zmniejszyć koszty związane z wykonywaniem nadruków w różnych językach.